AloTech'te Stratejik Değişim! Onur Bilgi, Müşteri Başarı Genel Müdür Yardımcısı Olarak Göreve Başladı
AloTech, müşteri memnuniyetini öncelik olarak belirleyerek deneyimli yönetici Onur Bilgi’yi Müşteri Başarı Genel Müdür Yardımcılığı’na atadı.

Türkiye'nin bulut tabanlı çağrı merkezi alanındaki öncülerinden AloTech, müşteri memnuniyetini ön planda tutan departmanına yeni bir lider atadı. 16 Temmuz tarihinden itibaren görevi devralan Onur Bilgi, Müşteri Başarı Genel Müdür Yardımcılığı pozisyonunda, kullanıcıların AloTech platformundan en yüksek faydayı sağlamasını ve müşteri bağlılığını artırmayı hedefleyecek.
AloTech’in CEO’su Cenk Soyak, “Müşteri başarısı bizim en önemli önceliğimiz. Onur Bilgi'nin uluslararası deneyimi ile hizmet kalitemizi daha da yükselteceğimize ve müşteri odaklı vizyonumuzu güçlendireceğimize inanıyorum" şeklinde görüş belirtti.
Boğaziçi Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü mezunu Onur Bilgi, 25 yılı aşkın bir sürede çeşitli sektörlerde yerel ve uluslararası düzeyde yönetim pozisyonlarında bulundu. Müşteri deneyimi, dijital dönüşüm ve operasyonel mükemmelik konularında derinlemesine bilgiye sahip olan Bilgi, son olarak Delivery Hero'da Avrupa Bölgesi Servis Operasyonları Kıdemli Direktörü, Yemeksepeti'nde ise Chief Experience Officer (CXO) olarak görev yapıyordu.
Onur Bilgi'nin Profili
Boğaziçi Üniversitesi'nden mezun olan Onur Bilgi, kariyerine Türkiye Sınai Kalkınma Bankası’nda yazılımcı olarak adım attı. Ardından finans, teknoloji, telekomünikasyon ve e-ticaret sektörlerinde değişik pozisyonlar üstlendi. J.D. Edwards’ta teknik danışmanlık yaparken, ABN Amro Bank’ta BT Koordinatörü olarak görev aldı. Turkcell’de ise iş analisti ve proje yöneticisi gibi görevlerden PMO ve Dijital Kanallar yöneticiliğine kadar geniş bir yelpazede çalıştı.
2015-2023 döneminde Yemeksepeti'nde Chief Experience Officer (CXO) unvanıyla müşteri deneyimi, çağrı merkezi yönetimi, dolandırıcılıkla mücadele ve iş ortaklarının katılım süreçlerini yönetti. 2023 yılı itibarıyla Delivery Hero Avrupa Bölgesi Servis Operasyonları Kıdemli Direktörü olarak atandı ve yedi ülkede, binden fazla çalışanı olan kapsamlı bir operasyon ekibini başarıyla yönetti. Bölgesel hizmet modeline geçiş sürecinde önemli katkılarda bulundu.
Onur Bilgi, dijital dönüşüm, müşteri deneyimi stratejisi, operasyonel mükemmelik ve hizmet optimizasyonu konularında uzmanlaşmış olup, kariyeri boyunca uluslararası konferanslarda konuşmacı olarak yer aldı.
AloTech Hakkında
2012 yılında kurulan AloTech, bulut tabanlı çağrı merkezi hizmetleri sunmaktadır. Şu anda 63 ülkede, 700'ün üzerinde markaya hizmet veren AloTech, esnek, güvenilir ve ölçeklenebilir altyapısıyla global ölçekte işletmelerin müşteri deneyimini geliştirmektedir.
https://alotech.com.tr/